Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 18. november 2010

Savner moar

Jeg kan slet ikke komme mig over, så rart opera er...! Det er virkelig afslappende og rart. Jeg bliver rolig af at høre det. Det er skønt.

Menøh... Jeg gik i seng halv to, nu er klokken knapt halv fem, og jeg KAN altså ikke sove længere. Det går mig lidt på, fordi jeg kan simpelthen ikke klare en hel morgen og formiddag på benene. MOR kommer klokken 8:00, 9:00 skal vi køre og 9:30 skal jeg være hos lægen. På vejen hjem skal vi handle - og magter jeg det overhovedet? En tung, dyb hovedpine har lagt sig over mig. Jeg kan på ingen måde sove mere, jeg var i gang med at stå op for en time siden, men jeg tvang mig selv til at blive liggende. Øv bøv. Nu er jeg stået op. Så må det briste eller bære!

Jeg savner min moar. Suk. Bare hun var her nu. Bare hun ikke skulle sidde alene. Som jeg gør nu. Hvis jeg havde råd til det, ville jeg ringe hver dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar