Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 14. november 2010

If God is a DJ!

Musik! Gotta love it!

Jeg har været hos den aller-gamleste i dag, sammen med de gamle og broderen. B-O-R-I-N-G!!! Men jeg kom igennem det - og så endda med et smil på læben. Yay for mig!

Julekortene er ved at være færdige. Mangler kun MORS og mine svigerforældres. Cool. Der skal bare købes konvolutter og frimærker. Det er ikke det store problem! Glæder mig sygt til jul! Det bliver den ultimative jul i år. Den bedste ever! Det er så fedt, så fedt. Jeg glæder mig supermeget til 1. december, når René tager fat på sin pakkekalender! Haha... Genialt! Jeg skal også have bestilt de gaver, jeg mangler at bestille - hos cdon.com, sikkert. Det er nok det mest sandsynlige. Der er det billigst, og der har de netop de ting, jeg skal bruge! Yay!

All in all - en nogenlunde dag og en hyggelig aften! Jeg elsker René! Elsker-elsker-elsker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar