Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 16. november 2010

Ny makeup!


Igen har jeg eksperimenteret med makeuppen. Det er blevet til orange underlag, bordeaux i globelinjen og sort på selve øjenlåget, samt sart lyserød under brynet. Jeg har glattet farverne ud, fordi det ser meget voldsomt ud en tirsdag eftermiddag nede i Fakta. Hehe...

Men det er faktisk meget pænt, synes jeg! Jeg er i hvert fald tilfreds! Billedet er godt nok ikke fantastisk, men jeg synes at det går nogenlunde. Og nej, jeg har ikke bidt mig i læben - det er ikke derfor den er helt rød og sår-agtig. Det er fordi jeg har en dårlig vane med at rive huden af læberne... Nu er det ude. Jeg har altid gjort det. Tørre læber er min fjende! Hvis de begynder at skalle - hvilket de gør, fordi jeg ikke er den store fan af læbepomade - så piller jeg i det... Og får de dér sår. Sådan er det - det må jeg leve med... Det giver bare en eller anden syg, perverteret begejstring, hvis man får revet et stort stykke af. Men det er irriterende når det bløder. Blod smager ikke godt. NOT satisfied! Jeg har ikke misfarvede mundvige i virkeligheden; det ser bare altid sådan ud på billeder... Ved ikke hvorfor ... Haha... Lucky me.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar