Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 25. november 2010

STORT YAY til alt!

Det er faktisk muligt for kommunen at beregne en boligydelse til en større lejlighed, hvis blot de får huslejen at vide - så ved vi jo bare, hvad vi skal vælge. Det er jo smart nok - og det gør vi her i weekenden, så ringer René i næste uge og giver hende nogle tal, og når der er beregnet, kan vi ringe til boligselskabet (DAB) og sætte os som aktive igen! Og så kan vi højst sandsynligt flytte allerede i 2011! Er det bare yay eller hvad?! Woohoo! Jeg håber SÅ meget, at vi kan få hjælp. Det vil være SÅ awesome, hvis vi kan flyttede allerede til næste år! Vi står ret langt fremme på ventelisterne - faktisk næsten forrest. Det er jo genialt! KYS til Køge kommune (måske)!!!

Ellers har jeg lige spist hjemmelavet pizza, var simpelthen så sulten, intet mad i huset, så jeg lavede sgu lige et par pizzaer. Jeg havde nemlig 2 pakker gær! Så gemmer jeg den anden til i aften. Det er bedst sådan - jeg er overdrevet træt efterhånden... Har været på vaskeriet og vasket 3 maskiner tøj, jeg har vasket op og lavet mad - NU trænger jeg bare til at sove. Jeg tror faktisk, at jeg vil hoppe i seng og tage mig en god, lang lur! Yay for lure!

YAY ON EVERYTHING!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar