Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 22. november 2010

Det brænder! Nej, det er bare RIKKE der er så hot!


Sådan ser jeg ud i dag! Wauw! Jeg har godt nok ikke noget foundation/pudder på - men masser af pulver på øjnene - yes sir! Skal I have et nærbillede? DET SKAL I DA! Here it comes!

Der er tale om limegrøn ved den inderste øjenkrog og turkisgrøn ved den yderste øjenkrog, en smule sort og masser og masser af mascara. Jeg har ramt med børsten på huden underøjet, kan jeg se... Haha. Oh well. Who cares. Jeg skal sumpe herhjemme all day long! René skal hjem til Anders, så det er All About Rikke! Yeah baby.

Jaaah...! Jeg ved det. Jeg savner ham efter 10 minutter. Haha... Vi er for meget sammen! I dag skal jeg i hvert fald vaske op, jeg regner med at gøre rent - men jeg har endnu ikke planlagt dagen. Ved bare, at jeg vasker op mens René er til træning! Vækkeuret ringer faktisk om ½ time! Woohoo! Så har jeg formået at sove... 1½ time i nat! Det er da alligevel noget. Stod op 3:45, men lagde mig til at sove 2:15 - so there you go. Alt for lidt søvn til mig, og så undrer folk sig over at jeg er træt!? Jeg sover bare ikke særlig godt om natten. Jeg sover bedst om dagen. Og dér sover jeg virkelig også! Dybt og længe. Herligt. Ville egentlig bare gerne have søvnen lagt om natten. Det ville passe mig bedre.

Menøh... Med det look kan det kun blive en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar