Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 10. november 2010

Jeg er kommet i karantæne!


Irriterende lort. Jeg er blevet sat i karantæne på blog.dk!!! Angivelig har jeg "anmeldt an anden bruger uden årsag" og der bliver først åbnet for min profil den 16. november. Jeg har fandeme ikke anmeldt nogen! Seriøst, det har jeg altså ikke. Og der kan gå dagevis før jeg kan få et eventuelt svar på en e-mail, jeg sender... Så er de 6 dage jo nærmest gået! Fuck-fuck-fuck!

Jeg ved godt, at jeg har en masse brugere, men jeg vil bruge min nuværende. Hvordan skal jeg kunne holde min ongoing blog.dk kørende, når jeg ikke kan komme på?! Det bliver et helvede! Det værste er, at jeg simpelthen ikke kan se nogen steder, HVOR man kan skrive til dem... Og så skal jeg i øvrigt SÅ meget have ændret mit password.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar