Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 22. november 2010

Superstar!

Jeg sætter endnu et billede en, magen til det i den foregående blog, bare for at vise jer den geniale ting der hedder sort/hvid! Jeg skal SÅ meget have billeder i sort/hvid fremover! Det gør jo billederne 10 gange bedre! Det er så genialt! Prøv lige at tjekke hvor superstar-agtig jeg ser ud på det her billede, frem for det andet, det med farver. Yay!

Hvordan mon det står til med maden and all... :S Hvad fanden skal jeg lave til os??? Kommer han overhovedet hjem og spiser, ham kærlighedsfjolset? Hehe... Glæder mig til at se ham, selvom jeg også er glad for at være alene! Awesomeness at have en hel halv eftermiddag for sig selv! Hvad kan man lave af spændende ting, mon? Uh! I know...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar