Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 3. februar 2013

Black crickets

Jeg er muligvis ved at dø. Hvis jeg pludselig ikke skriver længere, ved I hvorfor.

Ej. Jeg er ikke ved at dø. Ikke akut-dø, i hvert fald. Jeg har vand i ben og fødder, og nu har jeg opdaget små vabler/blærer på mine skinneben. Jeg må se at komme til lægen. Jeg ringer altså i morgen og får en tid. Akut. Jeg mener ikke, at det er noget, jeg bare kan gå rundt med. Selvom mange har en mere akut sygdom end jeg har. Jeg er ligeglad nu. Hvis vævet på mine fødder bliver ødelagt pga vandet, skal jeg have amputeret benet. Så undskyld mig hvis jeg maser mig ind foran andre. Jeg er ligeglad, ærligt talt. Så er det ikke lige pludselig "Skal du kun have de 2 ting? Smut du bare foran mig" i køen i Kvickly. Så er det lige pludselig "Har du ondt i halsen? Too bad"

Meeen... Jeg tror nu ikke, at det kommer så langt ud, at jeg skalhave amputeret benet. Det kan jeg ikke forestille mig. Men jeg bestiller en tid i næste uge. Det er meget rart, at nogen lige kigger på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar