Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. februar 2013

Farce!

Er du godt klar over hvor brunstig jeg er. Jeg onanere 4 gange dagligt. Jeg har meget lyst.

Denne e-mail stod jeg op til i morges. Well... der stod andet i den også. Men der stod også det her. Og jeps, den er fra Hamid, som har mødt en pige, der ikke kan lide sex. Som han siger "Hun er aksexual". Derfor skal de være venner. Men jeg vil altid være nummer 1 i hans hjerte som hans sjæle og bedste ven.

Jeg har fået taget blodprøver i dag. KBJ ringede nogle timer senere og sagde, at jeg skal have kaliumklorid tilskud, og at jeg har for højt stofskifte, samt at mine levertal er en smule forhøjede, hvilket er at forvente pga medicinen, jeg tager. Men jeg har som sagt fået besked på at kontakte min læge i morgen og sige det med kaliumklorid og stofskifte, selvom sidstnævnte ikke er alarmerende. Men KBJ har fri fordi han skal opereres på tirsdag, og jeg har først en tid 26. marts. Så.... Det er lang tid at vente. Så derfor vil jeg spørge min læge, om han kan rekvirere mine blodprøveresultater fra Køge Sygehus, selvom det ikke er ham, der har henvist mig. Det må han kunne. Men jeg spørger ham om det i morgen. Derudover ser det umiddelbart ud til, at betændelsen STADIG ikke er helt væk. Jeg begynder at blive bekymret. Meget bekymret, faktisk, for jeg har lige afsluttet ANDEN penicillinkur for SAMME ting. Hvorfor virker det lort ikke?! Er det forfærdelige sket, at jeg er blevet resistent overfor penicillin? Det har jeg spekuleret på i mange år, fordi jeg i en periode havde hals- og lungebetændelse konstant. Måske er det uheldige sket? Nå. Cool down. Jeg snakker med lægen i morgen, og så får jeg hans bud på sagerne, og jeg får evt. en tid i næste uge. Det er mandag, René skal til op til kirurgen og have en snak og evt. scannes, og på onsdag kommer hans visitator. Så mandag og onsdag er udelukkede, men tírsdag, torsdag og fredag er jo fri. Men den her penicillin-ting er en farce, efterhånden! Penicillinkur efter penicillinkur, og fucking intet virker! Det er latterligt! Argh!

Metallica, "Ain't My Bitch"
"Load", 1996

Ingen kommentarer:

Send en kommentar