Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 2. februar 2013

The fall of the trophy wife

Ups. Jeg faldt. I en mudderpøl. Og en busk. Og et trådhegn. All at once! Så bliver man da bare ikke heldigere! Haha... Det bedste var, at jeg var totalt hardcore bagefter, ikke ville have Renés hjælp til at komme op, og ikke engang græd eller noget! Yeah - better learn, bitch! Haha. Så måtte jeg ikke gå selv resten af vejen hjem. Så skulle jeg "støttes" af René - totalt akavet.  Haha - det må have set SÅ sjov ud! Både selve faldet og turen hjem.

René tror ikke på, at jeg er hans trofæ-hustru - men nu, hvor jeg har ligget i en mudderpøl, kan han da for pokker se, at jeg har ret! Jeg er selve trofæET. Den "største" præmie af dem alle (hehe) - han burde føle sig heldig - og så i øvrigt vaske mine bukser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar