Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 17. februar 2013

Hvor lang holdbarhedstid har en pakke cornflakes?

På min Kellogg's Cornflakes pakke står der med store bogstaver: "DER FINDES KUN ÉN ORIGINAL" (ikke med store bogstaver, men blot meget fremhævet, tydeligt og uundgåeligt at se) og længere nede står der "The original and best" Og så tænker jeg... Hvor længe har Kellogg's eksisteret? Hvis der kun er én original, må det jo være den, jeg har stående i mit køkken? Men der er jo mange der har "én original" - hvad sker der? Hvad holder de skjult for os?

Nej. Jeg er ikke ramt af paranoia. Det var bare en tanke. En anden tanke er dette: Jeg skal bruge en masse diabetes-kageopskrifter. Nej, jeg har ikke sukkersyge (det håber jeg da ikke!), men min far har jo haft en blodprop i hjertet, og derfor bruger han meget tid på at finde på opskrifter som ikke er usunde, og jeg vil give ham en hjemmelavet kogebog i fødselsdagsgave. Derfor skal jeg selvfølgelig selv lige afprøve om opskrifterne er noget værd. Om kagerne/brødene/retterne er noget værd. Og det har jeg da heldigvis en rigtig god mulighed for! Der er jo en million kogebøger på nettet. Min yndlings er "Alletiders Kogebog". Den er rar og hyggelig, og der er en million kategorier, så det er lidt nemmere at finde rundt i dem. Jeg har lavet noget af forsiden, men jeg er ikke færdig, for bogen skal sys. Det skal være en rigtig bog.

Pyh, der fik jeg det godt nok dårligt lige fra minut til minut! Jeg er fuldstændig... Jeg burde lægge mig hen i sengen... Men jeg skal vaske op. Og jeg har ikke overskud til at vågne klokken 3 i nat og ikke kunne sove længere. Hvis der går så lang tid. Jeg har kæmpet hårdt for at komme ud af den rytme. Fandeme om jeg vil ind i den igen.

Jeg har faktisk lyst til et dejligt æble, men jeg orker ikke at gå derud, så det må blive når jeg er færdig med at vaske op. Ej, mand, det er totalt som at vågne efter et anfald. Jeg er totalt groggy. Måske jeg bare skulle få opvasken overstået og se at få min røv i seng. Den ser også så dejlig blød og indbydende ud. Hehe

Goddammit her er koldt!
Rikke signing off

For now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar