Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 26. februar 2013

Love you with a big 'L'

Jeg har lyst til at ordne Renés fødder i dag, jeg ved egentlig ikke hvorfor... Det kom bare lige pludselig til mig. Jeg har brugt 1½ time på det. Jeg har nået ½ fod. Og den er stadig ikke nær at være færdig. Så har man altså hård hud! Men han går også altid på bare fødder. Det gør alting meget værre.

Men jeg er i godt humør her til aften. Jeg hygger mig, har det rart og det hele er bare totalt cool. Renés nye visitator kommer i morgen, hun kommer klokken 11, og jeg skal have været i bad inden. Dvs. at jeg skal være oppe ALLERSENEST klokken 9:00. Derfor må jeg nok hellere se at få ordnet Renés fødder!

Der er bare kærlighed i luften her i aften. Love you big, baby! Jeg kan slet ikke elske René mere, tror jeg! Mhm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar