Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 24. februar 2013

Det kræver en kæmpe spand styrke. Kæmpe.

Oh... Ikke så lang tid igen. Er det ikke sygt? Jeg bliver nødt til at distancere mig fra det her. "I'd rather not care than to be aware.... be scared" - fra "Anethesia" af Type O Negative. Jeg må vitterligt koncentrere mig om andre ting. Jeg kan f.eks. koncentrere mig om opvasken. Om mine bekymringer omkring mit eget helbred. Om sortering af mine kæmpe stakke af papirer. Om en masse andre ting end Renés... Ja. Det er vigtigt, at jeg ikke sidder fast i det. Jo mere jeg tænker på det, jo værre bliver det. Jo værre kan jeg fantasere mig udfaldet vil være. Kender I ikke det? Man sidder og lægger mere og mere på, uden at gøre det bevidst. Derfor vil jeg forsøge at være stærk nu, og tage med derop i morgen. Jeg havde besluttet mig for at blive hjemme - men jeg tager med. Det er også bedst for René, tror jeg. Moralsk støtte. Eller hvilken støtte det nu bliver.
Type O Negative, "Can't Lose You"
"Bloody Kisses" 1993

Ingen kommentarer:

Send en kommentar