Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 5. februar 2013

Noget

Jeg har pisseondt. Jeg skal i bad, ordne sodastreamers, have rent tøj på... Og jeg sidder bare her, har ondt og kan ikke magte det. Jeg ved godt, at jeg bare skal igennem det, men det er fandeme svært når det gør så ondt. Det er svært at fjerne fokus fra.

Er der i øvrigt nogen der har lagt mærke til Østkyst Hustlers? Altså, jeg mener, virkelig lytte til deres sangstil. Den måde de deler ordene på... Nu har jeg jo set dem live (med Anden som opvarmning - hehe) og de kan faktisk også gøre det rigtigt. Er det ikke utroligt? Eller er det bare mig, der har hørt for lidt af musik i den genre?

Hm. Jeg er stået for tidligt op i dag. Jeg er træt. Men varerne kommer... Ej. Jeg bliver nødt til at gå i seng igen :/ Men jeg kan kun få én time, så skal jeg op igen. Det er lidt åndssvagt at gå i seng nu. Hvid jeg kan holde mig vågen til efter 12, kan jeg sove alt det, jeg vil. Klokken er kvart over 9 nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar