Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 20. februar 2013

Oh? So why don't you cry about it!

Ej.

Jeg har grædt supermeget i dag. Først mens jeg vaskede op, og mens vi så fjerner da vi spiste. Jeg græd bare over livet, egentlig. Renés undersøgelse på mandag... Der er så meget, der er stressende for tiden, og min hjerne kan snart ikke kapere mere. Kender I ikke det? Når der kommer så meget pres på, at det hele ramler sammen om en. Det er sådan, jeg føler nu.

DANGER! *** TOTAL SHUTDOWN *** DANGER!

Jeg har tænkt en del over døden i dag. Især da Homer spiste en dødelig fisk på en sushirestaurant og havde 24 timer tilbage at leve i. Han havde en liste over ting, han ville gøre inden han døde. Selvfølgelig døde Homer ikke, men jeg vil gerne lave en liste over de ting, jeg gerne vil gøre, hvis jeg fik at vide, at jeg har 24 timer tilbage at leve i.

Som det første ville jeg:
- spise morgenmad sammen med René.
- vaske tøj og sørge for, at René vidste, hvordan tingene skulle ordnes.
- lave en plan over hvor hans tøj lå henne
- vise ham, hvor han kunne få mit tøj til at forsvinde og udnytte pladsen.
- hjælpe ham med at tage et langt og dejligt varmt bad.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar