Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 26. februar 2013

For træt til at være frisk

Øhm... Mit toilet er ved at vælte. René har renset soklen for kraftigt og har fjernet noget af det, der holder wc'et fast. Vi har haft en af de dér gårdmænd oppe i dag, og han sagde, at de har samme problem i andre lejligheder. Men der ligger støv fra det, der er fjernet, så han kan ikke komme ind og reparere det. Derfor skal vi have en fagmand ud for at ordne det.

Jeg er supersvimmel lige nu, det hele kører rundt, og jeg tror, at grunden til, at det gør det, er træthed. Jeg er meget, meget træt. Jeg overvejer at tage mig en lur, for jeg falder hen konstant. Men jeg har fået meget lidt søvn i flere dage i træk - den her havde jeg sgu ikke set komme.

Jeg tror egentlig bare, at jeg hopper i seng, for ellers falder jeg helt i søvn :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar