Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 4. februar 2013

LIGEgyldige ting

Ih... Jeg får myrekryb. Kuldegysninger langt ned af ryggen. Gåsehud på armene. I posen er der et lige antal rundstykker, det er derfor jeg køber den pose. Der er 10 i, og ikke 15, som der var i dem i plejede at købe. Nu, lige før, skulle jeg lave 2 rundstykker til René. Og der var kun ét tilbage i posen. Jeg gik fuldstændig ned, råbte og skreg alt muligt mærkeligt, fordi - der var et ulige antal rundstykker i posen. Jeg har det på samme måde med vores piller. Lige antal. Lige. Men jeg kan ikke klare det med pillerne længere, så det ordner René. Men det er mig,som laver morgenmaden. Hvis jeg har lavet 2 rundstykker, og der derfor er 4 halve, og der kun er 3 skiver ost (jeg skærer dem på forhånd), går jeg i totalt shutdown. Ikke fordi jeg bare kan putte noget andet på, men fordi der skal være fucking FIRE. Som i LIGE. Derfor anklager René mig for at have OCD. Men nu, hvor jeg har småondt i hjertet, har haft svimmelhedsture i lang tid, meget hovedpine og ufattelig meget vand i benene, kalder han mig for hypokonder, fordi jeg gerne vil til lægen, når nu jeg allerede FÅR vanddrivende... Suk. Jeg ved sgu snart ikke, hvad eller hvem jeg er længere. Men jeg har i hvert fald ikke OCD. Jeg bliver bare aggressiv og er på grådens rand, altså, sådan er der sgu da mange der har det over andre komplet ligegyldige ting end et lige antal X.

Men jeg har færdiggjort min opvask - wohoo! Og jeg skal snart i seng, jeg fryser som en sindssyg. René har tabt 1 cm, og det var ikke engang fastende - så det er rigtig flot! Men damn, mine tæer er som istapper! Eller... Noget med is, ikke? You know.

Ny seng i morgen. Awesome. Hvornår? Ved det ikke. Men i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar