Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 6. februar 2013

Kan I huske det charmerede smil?

Michael Jackson. Jeg elsker Michael Jacksons musik. Han var en dygtig sanger, en dygtig performer, og så var han altid med på "det nyeste". Jeg holder af alle hans plader. Men som René sagde: "Jeg ville gerne have undværet al den fantastiske musik, hvis bare den mand havde fået en barndom" - for han har ret. Han fortjente en god og tryg barndom - det gør alle børn. Det gik jo også galt for alle de andre Jackson-børn.


- Men uanset om han han havde en grusom barndom  eller ej, så se det smil, han stiller op med
Ih, du godeste, hvor er det dog charmerende!

Jeg lytter til Michael Jackson lige nu. Ikke "Remember The Time", som ovenstående, men "Man In The Mirror".

Nyd hans musik i de næste mange årtier. Det er musik i verdensklasse. Sørg for, at jeres børnebørns børn også ved, hvem Michael Jackson var. Ikke alene er hans sange fantastisk, han var selv med til at sprede et godt budskab. At han fik dårlig rådgivning af advokater i den første retssag om pædofili, kan han ikke gøre for. Men det ødelagde hans karriere fuldstændig, og det knækkede ham. Jeg vil lade de gode ting gå videre til min niece og nevø, og til deres unger, for Michael Jackson - ham kunne ingen nå til sokkeholderne. Heller ikke mine yndlingsbands, selvom jeg personligt synes at de er lidt bedre... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar