Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 27. februar 2013

Respektabel

For pokker! Vi får gæster om 1 time, og jeg skal i bad - men jeg har kramper! Jeg er stået op tids nok til at de kunne nå at forvinde, men ikke så tidligt at de ville dukke op - jeg stod op 9:15. Min plan er at gå i bad klokken 10. Men nu er den 5 minutter over, og jeg har stadig kramper. Jeg gik i seng til sædvanlig tid: klokken 2:30. Jeg burde ikke have kramper nu. De kommer altid, når jeg skal noget. Måske bliver de udløst af en form for stress? I så fald har neurologerne jo ret i, at det er pseudoanfald. Jeg føler, at tiden, et bad tager, er ved at løbe ud. Hun kommer ved "11'tiden" - det kan jo være både før og efter 11. Jeg må nok acceptere, at jeg ikke kommer i bad før hun ankommer. Jeg kan altså ikke nå det på 30 minutter. Det tager 45 minutter, og så er klokken 11, så hvis hun kommer bare lidt tid før, er jeg slet ikke klar til gæster - det er ikke fair overfor René.

Personligt går det - tilsyneladende - ikke særlig godt. Jeg synes at alt er i den skønneste orden. Jeg har ingen problemer, udover at tingene skal være lige. Og jeg har fundet en "coping-metode" - jeg skal gøre noget 7 gange. Det gør jeg så. I dag klaskede jeg mig på låret 7 gange. 7 er et tal, jeg godt kan lide. Det er pænt, det er flot, og det ligger godt i munden. Hvis jeg bare gør noget - hvad som helst - 7 gange, så er alt ok igen. Men René kalder det selvskadende adfærd og vil have  mig indlagt. De spilder ikke dyre sengepladser på folk, der klasker dem selv 7 gange på låret, men jeg lader ham tro, at det er noget, jeg er virkelig bange for.

Jeg bliver nødt til at gøre mig selv lidt respektabel at se på... :S Ønsk mig held og lykke!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar