Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 6. februar 2013

Fuck'd op

Her om lidt går jeg i bad, for jeg skal til lægen. Jeg skal have tjekket mine ben og fødder. Men i nat er det sket dette: René fandt på at ligge sofahynder under topmadrassen, på den nye seng, og de er ikke gledet ud i løbet af natten. Så jeg har sovet med fødderne oppe hele natten. Og - tah da - jeg har ikke haft så tynde ankler i årevis! Det gør pisseondt i fødderne OG i benene, men op i røven med det - anklerne er tynde og pæne! Ej, hvor er jeg dog glad. Jeg tager selvfølgelig til lægen alligevel.


Jeg kan ikke huske, om jeg skrev det i går, men jeg fuckede fuldstændig op med pillerne i går. Jeg tog morgenmedicin klokken 9, og aftenmedicin klokken 21. Da klokken var 23:30, spurgte René mig, om jeg havde husket at tage aftenmedicin, og jeg åbnede boksen og så, at jeg fandeme havde glemt morgen OG aftenmedicinen. Så jeg tog morgenmedicinen. Og jeg havde ikke noget at tage her til morgen, jeg frygter en aften fyldt med anfald. Suk. Meeen. Det sker nok ikke. Jeg håber på det bedste, i hvert fald! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar