Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 3. februar 2013

Monster philosophy - yeah

And though we do not share the same label, each of us is a can of tomato
- D:A:D, "D-Law"

Det er vigtgt at spise og drikke. Det ved nu. Hehe. Jeg er en totalt stiv græker. I går skrev Hamid til mig "Are we still alive here", som D:A:D synger. Jeg savner dine e-mails" - og da jeg læste den sms, sad jeg og hørte netop den sang! Jeg fik sådan helt... Det var en virkelig en syret oplevelse, for jeg har ikke prøvet det før. Først tænkte jeg, at han kunne læse mine tanker. Men sangen hedder ikke "Are We Still Alive Here" - den hedder "Are We Alive Here" og så nogle spørgsmålstegn og udråbningstegn (jeg har prøvet 5 gange, jeg kan ikke stave det korrekt ifølge den røde streg). Så han  læser ikke mine tanker. 

Jeg er rar. Eller jeg KAN være rar. Jeg kan godt lide at være rar. Kender I det? Derfor filer jeg mine negle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar