Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 2. februar 2013

Riskin' it all!

Hva' så, gutter? Jeg er lige stået op, for 3 timer siden, og jeg er... tah da! Psykotisk. Men det kan jeg ikke fortælle til René lige nu, da han har sin pensionssag at bekymre sig om lige nu. Sagen blev jo afgjort den 31. januar, så vi venter på brevet, som måske, muligvis, hvis vi er heldige, kommer i dag. Ellers skal vi vente helt til tidligst tirsdag. Han skal have svar inden torsdag i næste uge. Jeg satser SÅ meget på, at det kommer i dag. Ellers bliver det en hård weekend... :(  Jeg har lige været nede og tømme postkassen, men der har ikke været post endnu. Jeg prøver igen om 30-45 minutter - hvis jeg kan vente så længe. Jeg tror faktisk, at jeg er ved at blive syg. Men jeg ved det ikke. Teknisk set burde jeg vel gå i seng og tage et par timer. Det kan jo være træthed.

Menøh.. Ja. Makroner er lækre. Og jeg har fået købt saftevand ind, så nu er der sodastreamers igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar