Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. februar 2013

Der er bare ingen titel for dette indlæg

Jeg har fået taget blodprøver i dag. Jeg (vi) blev hentet klokken 06:40 og blev kørt til Køge sygehus, hvor jeg fik taget blodprøver og et EKG. Så ventede vi omkring 35-40 minutter på en af de dér taxaer, der kører Flextrafik, og så blev vi kørt hjem og gik i seng. Vi var hjemme 8:30, og jeg sov til 12:57.

På vej hjem, hørte jeg en sang, for radioen var tændt. Jeg kendte sangen. Jeg kunne ikke huske, hvad den hed. Hvem der havde lavet den. Kunne bare huske, at jeg havde hørt den før.  Så da jeg kom hjem, søgte jeg på det, jeg havde mistænkt for at være omkvædet.. Jeg havde ret.
Edwyn Collins, "A Girl Like You"
"Gorgeous George", 1994

Jeg tror, jeg har lidt feber eller noget, men jeg gider ikke at være syg, og derfor gider jeg ikke at måle den. Jeg kan bare mærke det i kroppen. Kender I ikke det? Ej, det er vel ikke feber. Jeg slutter først kuren med penicillin om en time.

Jeg... Ja. "A Girl Like You"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar