Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 20. september 2011

De første billeder!

Vi har ikke fået pakket alt ud endnu, må jeg indrømme, men I får nogle previews billeder af lejligheden.

 Det er her, jeg sidder. På den dér lortestol. Haha. Magen til lort skal man lede længe efter. Det er meningen, at René skal sidde overfor mig, men han har pt ingen skærm. Derudover vil vi gerne have fremstillet et hjørnebord, som var mere Rikke og René venligt. Jeg skal have reoler omkring mig, for vi har mange bøger tilsammen, plus at vi i skabet skal have lavet hylder, så vores mapper kan stå dér.

 Det her er min udsigt lige nu. Jeg regner med, at vi opretter et computerværksted til René eller noget i den stil. Han vil gerne vil at bygge kabinetter, nemlig.

 Vores køkken klokken 15:30 i dag - de er alligevel ret effektive Hehe. Der er lidt rod på køkkenbordet, men mon ikke jeg lige får det vasket op, inden der skal laves aftensmad?

Grunden til, at jeg har rullet gardinerne ned, er at jeg helst ikke vil vise omgivelserne, da de er ret genkendelige. Det synes jeg, men jeg kører jo forbi dem ret ofte, f.eks. på vej til KBJ. Jeg glæder mig til at fortælle ham, at vi er flyttet!

Vi har spekuleret som en gal på aftensmaden, og valget er faldet på ris med tomatsovs og løg. For det har vi. vi er begge alt for udmattede til at gå ned og handle. I morgen kommer Renés sagsbehandler, det er meget rart at hun vil køre herind, når nu René ikke kan komme ud til hende. Hun er utrolig venlig, men lidt sløv i optrækket.
René smed mit makeup på gulvet i år fordi han skulle flytte en tom flyttekasse. Jeg er spændt på, hvor meget af alle mine dyre øjenskygger, der kan klare et fald fra et spisebord og ned på et hårdt trægulv. Jeg håber at jeg stadig kan bruge det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar