Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 24. september 2011

Ingen idé til titel

Ej, jeg bliver nødt til at dele denne video med jer. Er jeg den eneste, der synes at videoen er lidt bizar?
Det er den mystiske video, jeg har set længe. Den er sådan lidt... Øv, ikke? Godt nok monstergammel.... Men alligevel. Dengang den video blev lavet, var der vel også visse standarder man holdt sig indenfor? Det er måske bare mig... Hehe
Jeg elsker bare den her dag, den har været så hyggelig. Jeg er næppe den eneste, der har haft en dejlig dag? Jeg har hørt Lucy Pearls "Don't Mess With My Man" og den er jo meget god. Men det her covernummer er faktisk bedre - efter min mening
Vil du høre Lucy Pearls version?
Tjek den her:

Den er selvfølgelig mere "funky" end den version med Booty Luv, men den passer bare bedre til dem. I øvrigt skal jeg i gang med at klare køkkenrodet. Surt show med mp4'eren,  huh? Jeg kan måske bruge min telefon. Der ligger også musik på. Haha. Så er den da godt for noget. Anyways - jeg skal HUSKE at ringe til Hamid i morgen aften. Virkelig vigtigt! Jeg har højtideligt lovet det,og han holder mig fast på det. Han holder nemlig fødselsdag i dag, og han har glædet sig i et halv år - han blev 34 her tidligere på ugen. Men så holder han så fødselsdag for sine forældre, hans søster og hans kammerat plus dennes kæreste, og han har glædet sig sygt meget. Derfor lovede jeg at ringe i morgen aften.

Åh! Toilettet igen! Dumme spinat. Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar