Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 24. september 2011

... men det endte godt

Værste mareridt. Ingen netadgang. Vidste mit stik sad løst i boksen, men ikke hvor. Stirrede længe på boksen på væggen. Skulle jeg få en skideballe eller komme på nettet? Jeg rykkede lidt i en ledning. Men så faldt boksen ned af væggen! Panikken begyndte at sprede sig. Jeg forsøgte at rette stikket og hænge boksen op. And so I did. Det endte godt, og nu er jeg på nettet igen!

René jeg så film i går, The Adventures of Joe Dirt, og den var simpelthen så cool. Den er bare skidesjov, og David Spade er genial. Men nu kan jeg så også godt lide David Spade. Han var god sammen med Chris Farley, men han døde jo, og så var der en periode, hvor David ikke var særlig sjov. Men nu er han kommet videre, han har skrevet den dér film, og det er virkelig fedt. Jeg elsker den.

Jeg har opladet min MP4 afspiller, så jeg håber at den holder godt, når nu jeg kun kan bruge mit headset herinde. Jeg er nået videre i mit budget, og det ser ud til, at det holder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar