Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 14. september 2011

Ovnen! Det mest irriterende element længe

Ved at gøre min ovn ren. Damn. Den skal skilles HELT ad og samles igen bagefter. Men til gengæld har jeg fundet ud af, at min ovn godt i bunden må få brun sæbe - yes! Ellers var det en umulig opgave. Men jeg giver lige bagepladerne en tur natten over, selvom de er helt rene. Tror også, at jeg lige smider risten med. Det skal være 100% rent når jeg går herfra på mandag. Ja, for det er mig, der står for syningen sammen med ejendomsfunktionæren. René er i den nye lejlighed for der kommer en tekniker og trækker kabler - og det er René der ved, hvor de skal være. Jeg er lidt nervøs, fordi jeg har fået lagt sådan en stor opgave på mig, men jeg vælger at tro på, at jeg kan klare det.

Det er nok sidste dag, vi har til at gøre rent INDEN vi flytter. Majbritt og René gør rent på søndag. Det er jo fair nok, men jeg har nogle ting, jeg gerne lige vil have ordnet inden. Så hun ikke ser, hvor svinsk jeg er. Det er pinligt. Så jeg ordner så meget som muligt i dag og fredag formiddag. Så skal det nok gå! Men nu er klokken efterhånden 23, og ovnen er no near færdig. Jeg kan ikke få den inderste glasplade ren. Nu har jeg smurt opvaskemiddel på en våd karklud lagt den hen over alt det fastbrændte. Omca. 20 minutter kan jeg tage kluden af og prøve igen. Ellers ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre. Grillrens, måske? Bare ikke særlig cool, når pengesituationen er i nul. Ej, okay, det er den ikke. Men det kommer fandeme til at være knebent. Vi klarer det - det gør vi altid! Yeah!
I morgen skal vi afsted klokken et eller andet og hente nøglen. Yay. Det bliver min første gang. Den første gang jeg ser den bolig, jeg skal bo i de næste mange år! Vi snakker årtier, guys, medmindre jeg kradser af inden. Men det er så monsterfedt. Og så lagkage bagefter. Hæhæ. Ej, jeg skal ikke have noget, men det er fandeme svært med de lækre lagkager, svigermor laver! Mon jeg har kræfter til at stå imod et stykke? We'll see.

Det irriterer mig, at min favorit Laust Sonne sang ikke er at finde på YouTube. I bliver nødt til at købe pladen, "Laust Sonne", og lytte til "Call Me Up" - for den er så monster freaking fed! Kender I det, når man sidder og lytter til "Call Me Up" på repeat, skriver en blog og venter på at klokken bliver 23:20 - at ens mand så fabler om YouTube computervideoer, som man altid lige skal se et klip af...? Det er vildt irriterende, kan jeg fortælle jer, der ikke kender det.
Men! Nu er der kun 10 minutter tilbage. Cool, for jeg SKAL altså snart i seng. Senest midnat. Jaja, måske lidt tidligt, men jeg har ligesom planer, der kræver at jeg ikke kan tage en lur. Suk. I dag har jeg luret den i små 3 timer. Lækker lur. Men også rart at komme ud og blive blæst hjem igen og mødt af en styrt-regnbyge. Blah. Min fryser er ikke glad for nederste skuffe, så jeg må lige tjekke, om der er noget galt. Og så de lækre flamingokasser. ADR! Maden bliver sgu da fordærvet i dem. De køleposer kan slet ikke holde så lang tid. De kan jo ikke holde en nat over! Fuldstændig vanvittigt. 

Nå, men... Jeg ordner det sidste og hopper (realistisk, ikke?) i seng derefter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar