Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 12. september 2011

Godmorgen, og opdateringer

Det var så mig, der hoppede ud af sengen da vækkeuret ringede 7:45, og sad på sengekanten og sov i 20 minutter - haha. Men nu er jeg oppe, så må vi se, hvornår ham Jens kommer. Men jeg er stadig træt, og jeg skal "på toilettet" - og har sat rundstykker i ovnen. God timing, hm?

Jeg har sat 2 anmeldelser på Lyt til det her!  - der er en del nye, men i går hørte jeg Kasper Spez og Per Vers efter en anbefaling. 

Derudover kommer der om lidt, når jeg er færdig med den her blog, en blog på T O X I C som kommer til at handle om situationen i dag. Hvad vi snakkede om i går, René og jeg, hvad angår psykoser. 

Jeg har lyst til at gå i seng igen, må jeg nok indrømme. Men nu har der ikke været kramper her til morgen, og det er der måske, når jeg står op næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar