Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 13. september 2011

For fa'en...

Haha... Åh, hvilken humor! Der desværre mere er tragedie. For det er virkelighed. René vil - efter råd fra sin far - bruge flamingokasser med kølegeléposer som køleskab indtil vi får sparet 5.000 kroner sammen! Vi har jo en fryser, så vi kan skifte poserne ud efterhånden som de tør op og fryser igen. Hvis det ikke var så tragisk, ville jeg grine ad det. 2 uger, så kommer der penge på kontoen igen - skal jeg seriøst virkelig vente til minimum november med et køleskab? Javist, ja, vi handler hver dag. Det burde i teorien ikke være et problem. Men tanken om at bo som man gjorde i 1640'erne lyder ikke specielt tiltalende. Jeg vil have et køleskab! Jeg er sgu ligeglad med, om det bruger 200 eller 300 kWh om året. Jeg er endda ligeglad med, hvordan det ser ud - bare der er et! Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar