Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 5. september 2011

Halløjsa! Velkommen til den 5. marts 2011!


YOUR OWN PERSONAL JESUS
- Reach out and touch faith
 
Jeg er sulten, men det er sør'me snart sengetid - dårlig idé at spise noget nu. Jeg har fjernet en opvask og har gjort det lidt i stand derovre. 

Jeg er ikke træt, og klokken er 00:56 - det lader til, at min gamle døgnrytme vender tilbage - øv!  Skal jeg til at have ensomme nætter og sove hele dagen væk? Det er ikke det, jeg ønsker. Det er dejlig at være "længe oppe" fordi jeg fungerer bedst efter mørkets frembrud. Skørt, yeah I know.
Men altså... Der er jo den dér med, at klokken er 1, og det er på tide at gå i seng nu. Det vil jeg gøre.

 
Pick up the receiver, I'll make you a believer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar