Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 13. september 2011

TESTING, TESTING

Det lader til, at jeg faktisk har kunne hælde al den festlige røde sodavand ud af mit keyboard! Hvor er jeg glad for, at det er sukkerfri, ellers var det en ren klistermaskine. Jeg fik sgu lige kramper da jeg ville drikke et glas sodavand. Hehe.

Selvfølgelig faldt jeg på røven. Bang! Så sad jeg der, med en støvsugerslange viklet om den ene arm og en gut, der står og skriver at man altså skal lade være med at sætte stolen på plads når man er blevet bedt om at sætte sig på sengen. Det hele var ret forvirrende, og jeg er stadig lidt påvirket, plus at jeg har ondt allevegne. Øv. Staaaakkels Rikke, skal vi kysse det væk? Undskyld al den selvmedlidenhed jeg har bare fuckerondt,og jeg skal snart ned og købe ind.

Hvor er jeg egentlig træt...? Hvorfor mon jeg er SÅ træt. Jeg har sgu da sovet hele natten.  Jeg har været oppe i ca. 1 time nu, og det føles som om jeg jævnligt halvsover. Rammer de forkerte taster. Oh, pyh, jeg bliver nødt til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar