Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 13. september 2011

Kærligheden kalder!

Denne sang er bare verdens fedeste lige nu. Jeg chiller for vild til den, selvom jeg sikkert synes at den er røvdårlig i morgen! Haha! Lyt til den her:


Det dér skotske halløj i, er sgu da pissefedt! Jeg synes at den er fed. i hvert fald lige nu! Haha. Jeg elsker sgu musik og fremfor alt, elsker jeg når jeg bliver høj af musik -som jeg er lige nu! Haha! Totalt fedt. Håret er sgu blevet redt, troede ikke jeg ville kunne rede det igennem - dumt at sove med elastik i håret og samtidig løbe tør for balsam..  Hehe! Jeg elsker den 12. september 2011 klokken 23:45 - det er det fedeste minut ever!  Nu er der snart kun 2 dage til den nye nøgle ligger i min hånd! Hella good! (hehe)
En anden virkelig cool sang, som jeg bare rocker for vildt til, er denne sang, som er lidt nyere, men som rocker! Mand, det er så fedt... Wauw... Jeg er bare sådan helt amazed over at nogen kan lave noget så fedt. Er der noget der hedder amazed? Ellers er der nu! 


Det var sgu dengang han kunne rocke! Haha! Lenny! I LOVED YOU! Der var så supermeget cool musik dengang: Er du til Lenny? Tjek "If I Could Fall In Love Again" - mega god! For fanden, bare man kunne høre like AL musik på en gang, det ville være så awesome! I hvert fald hvis det lød godt! Det er lidt sådan... det siger sig selv! 

Nu er det snart midnat. Lille store Rikke burde ligge i sin seng nu, meeeen.... 8 timers lur gør det svært at finde gejsten - for slet ikke at tale om, at jeg har fundet musikken! Jeg har lyst til at sidde her og høre... MONSTER MAGNET og D:A:D!

Jeg vil have sex i dag. Det trænger jeg til. Jeg føler at jeg har lyst, og det tror jeg egentlig også at René har. Det bliver awesome! Det er længe siden sidst. Tak til The Lonely Island og Akon for at synge "I Just Had Sex" mens jeg sad og ledte efter Monster Magnet. YEAH! Two minutes past midnight. Sleep tight, y'all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar