Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 10. september 2011

You watch me like a hawk!

Jeg sidder med regnskaber til op over begge ører - jeg vil lave en "Luksusfælden" opstilling af vores økonomi de sidste 3 år. Jeg har valgt.at det kun skal være første halvår af de 3 år, der er med. Jeg er totalt optaget, jeg har intet lavet i dag, jeg har bare siddet og rodet med det her... Hehe... Men jeg er ikke død - jeg er bare travlt beskæftiget, samtidig med at der skal pakkes. Det er ret vigtigt, synes jeg. Uh, en e-mail. Det er da sent. Hvem mon der sender mig e.-mails på dette tidspunkt? Ih, det er fra Sille! Hun har så meget om ørerne med sin lille søn. Cecilie er en af dem, jeg har været med til at redde fra depression og selvmord. Mødte hende på blog.dk - hvor ingen af os jo så er længere. Men hun er en dejlig pige.

Nå. Ville bare lige dette: 
Well maybe I made a few mistakes
but baby you know they were mine to make!
I know the game, but I don't wanna play it
I know the word, but I', not gonna say it
I've got the bill, but I don't wanna pay it
I know the game - but I ain't gonna play it this time

- Genial sang fra Jamie Walters, ikke at finde på YouTube (desværre), men titlen er bare "I Know The Game" og er fra "Jamie Walters" (selvtitlet plade)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar