Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 6. september 2011

Lyt til det her - du ved, at du vil

Jeg har sådan set fået skrevet flere anmeldelser inde på Lyt til det her! Jeg har skrevet 5 anmeldelser siden i går, og der er faktisk nogle rigtig gode imellem. Jeg har overvejet, om jeg skal sætte kommentarbokse på, men det gør jeg ikke. Som I måske har lagt mærke til, kan man kommentere herinde. Hvis I har noget at tilføje, kan I skrive det her, eller på min mail, som jeg faktisk tror, at jeg vil putte på linklisten.

René skal ned og handle, for en gangs skyld ville jeg gerne have været med, men alle mine bukser er lige blevet vasket her til morgen, og er derfor ikke tørre. Kun René har et par tørre bukser. Oh well. Jeg må gå med ned og handle i morgen.

Men der er i hvert fald nye musikanmeldelser på Lyt til det her - linket findes også på listen over links til høje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar