Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 6. september 2011

Lady Gaga, gamacher og - øv; tøjvask

Åh, jamen... Lady Gaga er jo fantastisk...! Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige... Sætter en video med hende ind her:
Hvordan kan folk sige, at hun hverken er dygtig eller cool? Hun er perfekt,og dette videoklip viser det! Jeg kan ikke sige andet end: Wauw!
Lige om lidt går jeg over og vasker. Jeg har intet tøj tilbage, så René og jeg må kæmpe om det sidste par: hans gamle fleecebukser. Jeg kunne god tage en nederdel på. Men kender I de, at det er lige en lille smule for koldt til en nederdel, selvom der er leggings inden under? Hvad sker der i øvrigt for at kalde gamacher for leggings? De har bare pludselig fået en genopstandelse og skiftede navn til leggings? Sært. I min verden er det mega sært.

Og med disse ord, vil jeg bevæge min lille sylfiderøv hen på vaskeriet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar