Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 29. september 2011

På banen igen!

Godt så. Jeg tror, at jeg er klar til at vende tilbage. Min veninde Cecilie, skal giftes. Hendes kæreste friede i forgårs på den mest romantiske måde. Jeg sad bare og hulkede af glæde. Hun er SÅ heldig.

Selv sidder jeg her med småondt i halsen og forsøger at drikke det væk. Af og til vågner man jo med tør hals, og jeg vågnede fordi jeg ikke kunne trække vejret pga slim i halsen. 

Så har jeg fået ryddet lidt op i lortet, så stuen er ren, hvis Allan skulle finde på at komme på fredag. Så skal fjernsynet bare flyttes derind, og eftersom det ikke vejer en skid, går det nok. Jeg har tænkt mig at lave pizza på fredag, uanset om han kommer eller ej - hvis han kommer, laver jeg bare lidt ekstra.

Men det lader ikke til, at jeg har kramper, så jeg vil gå i bad. I hører fra mig senere. Ville bare lige sige, at jeg er på banen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar