Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 14. december 2012

Amalie, millioner og en frossen fugl

Tung hovedpine. Svimmelhed.
Men godt humør :)

Midtvejskrise nummer 4

Husk på, venner, at Amalie, den ikke helt så smarte kvinde fra "Paradise Hotel", som vi alle sammen efterhånden kender, laver programmet, "Amalies verden", får os alle sammen til at flække af grin, når hun udgyder sine dumheder - griner hele vejen til banken når hun kan hæve store summer penge. Hun tjener styrtende med penge - og er det så ikke ligegyldigt, om man ikke ved så meget? Just saying :) 

Ville du gøre dig til grin for hele Danmarks befolkning for flere millioner kroner?
Hmm...

Tænk over det.

Jeg tror ikke, jeg ville. Jeg alt for genert. Jeg tør ikke at se folk i øjnene i  S-togene. Jeps, det er mig. Jeg kigger alle andre steder hen end lige på andre mennesker. Jeg skal sgu ikke i tv, og slet ikke for at gøre mig selv til grin. Men hvis jeg var virkelig på skideren og skyldte en million til en rocker, så ville jeg være så dum, så jeg ikke engang kunne stave til det, tjene min million og blive grint af, indtil folk havde glemt mig.

Der ligger en død fugl foran mit vindue.
Død, ganske alene, i kulden, halvt begravet i sneen.
Frossen. Engang så levende.
Nu død.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar