Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 17. december 2012

Medicinske bivirkninger

Fra den 29. oktober til den 30. november (glemte det den 29.) tabte jeg 4,5 cm. Jeg tænkte "det er nok fordi jeg spiser mindre". Derfor er jeg begyndt at fylde lidt op med f.eks. frugt og lidt mere "udbredt" mad, i stedet for kun ét måltid om dagen. Jeg målte mig den 30. november. Jeg skal måle mig den 30. december, men ville lige se statusopgørelsen. Og hvad sker der så?!?!?! Jeg har tabt 3,5 cm! Er I klar over, hvor cool det er!? Jeg ved ikke helt, hvad jeg gør, men det er muligvis medicinen. En af "bivirkningerne" (anførselstegn for mig, ikke for meget tynde mennesker) ved Zonegran, som jeg startede på 1. oktober. Det er fandeme bare i orden. Det er en bivirkning, jeg kan leve med - for jeg har ingen andre bivirkninger ved det! Ikke hvad jeg ved af, der kan jo godt være nogle indre bivirkninger, som jeg ikke kan vide noget om. Men fysisk/psykisk mærker jeg ingen forskel, andet end at jeg får en tyndere mave!

PLUS! Mine geniale regneegenskaber har gjort, at mine 4,5cm, som jeg oprindelig havde tabt, faktisk var 6,5cm - så jeg har tabt endnu mere, end jeg først antog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar