Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 10. december 2012

Moar

Ny, dejlig dag. Eller... 4 minutter over midnat? Hehe. René er i gang med at lave naanbrød til mig, fordi jeg er sulten og lækkersulten i ét, og vi hverken har mad eller slik. Naanbrød er en god erstatning for begge dele, så det har vi stort set altid. 

Onsdag skal jeg jo hos mine forældre (som jeg vist har nævnt), og hvis det er snevejr, når jeg skal afsted, er René ikke tryg ved det, og tigger mig allerede nu om at aflyse det, hvis det sner for meget, eller vejene er glatte. Jeg har det sådan lidt... Jeg har ikke set dem siden juli, tror jeg, og jeg savner dem. Men forstår godt hvorfor. Tænk hvis det sner og der er isglatte veje, det er mørkt og stormfuldt, når jeg skal køres hjem? Jeg forstår godt René. Men jeg kan ikke bære at "gå glip" af min mor. Jeg savner hende jo, den gamle krage. Jeg må tjekke vejrudsigten, måske er der en bedre dag?

Jeg glæder mig sådan til at se hende! 
Min MOAR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar