Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 27. december 2012

HF? Hmm....- Andet indhold, samme titel. Så ved I det

René har meget ondt i dag. Det har han hver dag, men nogen dage er værre end andre. Han er på tung medicin, det sidste stop inden morfin. Og nu snakker han om, at han gerne vil have mulighed for at kunne tage en kanyle med morfin bare en gang i kvartalet bare for at opleve en dag uden smerter. Jeg ved, at ingen læge vil udskrive det til ham, men jeg er nødt til gå imod det. Så jeg har sagt, at der måske kun skal en enkelt kanyle til, før han bliver afhængig af det. Jeg ved ikke, om det er sådan med morfin, men jeg synes at ren morfin er et strengt no-go, og jeg har sagt nej. Jeg vil ikke støtte ham, jeg vil ikke give ham den kanyle, og han får ikke lov til at tage den selv. Så er den ikke længere. Jeg ved, at han er klog nok til ikke at gå ud og købe det ulovligt, men jeg er nødt til at sige det til ham alligevel.

Jeg har det skidt nu. Jeg tror faktisk, at jeg ER ved at blive syg. Narh... Nok bare indbildning. Lidt ondt i halsen har man vel altid... Eller noget. Hehe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar