Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 29. december 2012

Lidt forskelligt

Jeg er en pylrerøv. Haha. Det havde I nok gættet. Jeg har haft det seriøst megadårligt hele dagen, ikke snot, men smerter omkring næsen og især hovedpine, og jeg tænkte at jeg måtte være tæt på 40 i feber - men jeg havde 37,5 - haha.

I dag var vi nede og købe ind allerede halv ni, og jeg købe en bakke blommer til 10 kroner hos grønthandleren - og de er faktisk rigtig pæne. Jeg købte også en bakke grønne vindruer uden sten hos Kiwi. Jeg gemmer blommerne til i morgen, men jeg har lige smagt på dem - de er ganske delikate.

Jeg har fået betændelse i storetåen igen. Det er simpelthen så irriterende. Måske burde jeg - igen - opsøge en læge og på noget penicillin, jeg synes bare, at det er for meget, og som oftest kan jeg jo fjerne betændelsen selv. Bare sært, ikke?

Jeg var også på apoteket og købe Movicol, hun anbefalede mig at bruge Microlax også, fordi det er så slemt, som det er. Jeg fik ikke spurgt hende, hvordan det fungerer, så jeg ved ikke, om jeg skal tage én hver dag, eller med flere dages mellemrum. Men det står vel i indlægssedlen.

Men klokken er efterhånden blevet 23, så mon ikke, at det er på tide, at jeg hopper i seng? Min hovedpine er ret slem, men bortset fra det, er jeg faktisk ganske træt. Jeg synes at det er en god idé.

I morgen køber vi ind igen, det er vi nok nødt til helt frem til 31. december, for vi skal jo have maden med hjem. Vi skal bare finde ud af, hvad vi skal købe. Mange af dagligvarebutikkerne i Køge har åben 1. januar, dog, så det er nok ikke noget problem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar