Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 14. december 2012

Jeg har noget at fejre!

Hvis jeg vinder en million kroner på min julekalender, som min farmor har givet mig, skal jeg ikke betale skat af pengene. De går bare direkte ind på min konto. Men så kommer kommunen og tager hvad der skal tages, og så har jeg ingen glæde af min million kroner.Så jeg vil hellere vinde 1.000 kroner eller sådan noget. 5.000 kroner, måske. Indtil videre har jeg vundet en 50'er. Woohoo!

 Fuck det, jeg sender sgu mine julekort alligevel, selvom der er minus på julehumørskontoen. Jeg laver dem  bare om. That's it! Alle gode gange 3!

Jeg er blevet svimmel igen. For fa'en. Det er bare altid ubelejligt. Okay, lige nu skal jeg ikke noget - men alligevel, det er sgu da udeligeligt. Men jeg kan da i stedet se på, at jeg jeg stort set ikke har været psykotisk i 2 måneder. Yay!  De 2 psykoser, jeg har haft, har været yderst milde. Og derfor er det ikke noget særligt. Jeg fejrer det sgu alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar