Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 17. december 2012

Juleting

Majbrit sagde til mig i går, at jeg ser godt ud. Frisk ud. Som om jeg har det godt. Det blev jeg rigtig glad for. Ikke fordi jeg selv har lagt mærk til det. Men fordi det er rart at andre tilsyneladende har.  Jeg er rigtig glad for, at hun er så flink.

Jeg lavede om på de sidste 2 julekort i går, så nu får KBJ og Lisbeth et kort magen til alle andre, frem for bare et almindeligt brev. Det her er noget, jeg synes er mere cool! Jeg tror ikke, at de kort bliver sendt ud i dag - men i morgen skal René derned af, så kan han jo sende dem. 

Jeg taler meget om mine julekort, ikke? Haha. Det er det eneste gode ved julen, efterhånden - og teknisk set er det ikke en decideret juleting; jeg kunne bare sende breve til folk året rundt. Det gør man bare ikke. Derfor er det en juleting.

Shut the fuck up.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar