Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 23. december 2012

Entusiasme i topform!

Tja. Vi var inde hos Mark og Anja, og det var faktisk meget hyggeligt. Vi snakkede og havde det rart. Men så kom Anjas mor og søster??? Hvorfor gjorde de det? Anja og Mark var også overraskede over det, især Mark. Men det var rart at se, at ungerne havde MINUS entusiasme omkring de ting, jeg så nøje havde valgt ud til dem. Wauw. How about that. Anja sagde, at det nok skulle blive et hit senere, når det var tid til oplæsning, eller når Mads fik sat natlampen op. Men Iben var meget engageret i sin iPad, den slags er jo selvfølgelig vigtigere end julegaver, det forstår jeg godt. Hun kender mig jo ikke, og slet ikke René.

Jeg har en del, jeg skal nå inden vi går i seng. F.eks. skal jeg huske at fylde medicin i doseringsæskerne. Men for helvede, jeg har hovedpine - men hvad andet kunne man forvente? Haha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar