Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 2. december 2012

Loven siger noget andet

AAARRRGGGHHH!!!!

Hvis jeg skal høre mere om regler, reglementer og alt det pis... FUCK!
"Jeg synes at det er klamt at tage et efternavn efter en massemorder" (Marilyn Manson)
"Jeg synes at det er klamt at folk ikke kan køre ordentligt i trafikken"
"Jeg forstår ikke, hvorfor cyklister absolut skal cykle på fortovet"
"Jeg forstår ikke folks trang til at stå midt i gangene i butikkerne"
"Hvorfor har folk ingen køkultur?"
"Loven siger at man ikke må have sine katte løbende løs, uanset hvad kattens værn siger"
"Jeg synes at det er usmageligt at fortælleren i 'Monster' er massemorderen selv"
"Jeg synes at det er usmageligt at man kommer hele vejen herop, og man så vælger IKKE at indordne sig under vores regler"
"Jeg synes at panserne skal være mere i trafikken, så folk kører mindre ulovligt"
"Jeg synes at bøderne er for små. Det skal ikke være en bøde på 1.500 kroner i bøde, fordi det er mange penge for én person, men ingen penge for en anden, men i stedet skal det være i procenter af indkomsten"
"Jeg synes at det er for dårligt at folk ikke rydder deres fortove, når det har sneet"
"Jeg synes at det er for dårligt, at boligselskaberne bruger al saltet i starten af vinteren og ikke har noget til resten"
"Jeg synes BLA BLA BLA"

- Han snakker ikke om andet!

Det er efterhånden lige før, jeg ikke tør at starte en samtale med ham, for uanset hvad, får han noget med regler, love eller pli med ind, og jeg skal sidde og lytte til det igen og igen og igen og igen. FOR FANDEN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar