Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 22. december 2013

Bla bla bla

Jeg har set en god film, mens vi har spist aftensmad, hygget og haft det rart. Filmen var "The Other Guys" med  Mark Wahlberg og Will Farrell - og jeg tror faktisk, at jeg skriver en anmeldelse af den og lægger den op på hjemmesiden ;)

Jonna har været her i dag - superhyggeligt! Jeg tænker meget over tingene, som vi snakker om, og jeg har en plan om at nedfælde flere af mine tanker og sende dem til hende, så hun kender dem lidt på forhånd. Det tror jeg godt, at hun kan lide. Det ville jeg selv kunne, hvis det var mig. Ih, jeg er så glad, hver gang der kommer en aftale med Jonna i hus! Vi har det altid så hyggeligt. Både med og uden René. Han har en tendens til at snakke om andre ting, men han er ret nem at få ind på sporet igen :)

Jeg har superondt i benene i dag, det er så vildt, og jeg har allerede taget 2 Tramadol på 50mg stykket. Jeg har sådan set lov til at tage 2 mere i dag - men jeg skal i seng inden for en times tid, så det er skørt. Jeg har tænkt mig at læse lidt i de ting, jeg har fra Jonna, og jeg vil lige sådan... Se om jeg får nogle tanker omkring det. Det er jo ikke sikkert.

Men stadig sidder jeg med Karla Leanne Homolka, som jeg kun lige mangler afslutningen på - det er faktisk ganske godt! Jeg synes selv, at jeg har gjort et godt stykke arbejde! Jeg skal have overvejet hvilken farve, jeg vil have elastikmapperne i. Jeg har valgt dem, frem for ringbind. Det er bedre, tror jeg. Jeg er ret overbevist. Hos Creativ Company ( Creativ Company ) har de en pakke med 24 mapper i ass. farver for 150 kroner. Det fungerer fint for mig - hvis jeg køber 2 pakker, har jeg jo 48 mapper - men jeg tror, at en enkelt pakke er nok :) Og jeg kan altid købe flere - håber jeg. Hehe. What the fuck. Jeg kan lige så godt købe 2 pakker ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar