Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 4. december 2013

Det e-mailomdelte julekort uden noget jul andet end ordene

Frisøren mandag bliver aflyst. Stolen blev snuppet i går, så jeg kan kun gå derhen. Og det kan min fod slet ikke klare endnu - det vil sætte helingen LANGT tilbage. Så jeg må i stedet være tålmodig og vente ind i det nye år. 

Jeg har fået lavet nogle "jule-visitkort" til e-mails, men jeg kan jo ikke bare sende dem rundt, fordi René ikke vil ses af andre. Så jeg har 2 slags; et med os begge to, og et med kun mig. Jeg har lavet to versioner, men den eneste forskel er "jer" og "dig" i teksten. Jeg sætter ind her, for så har I alle modtaget en julehilsen fra mig ;)

René skal ud og købe ind med sin mor, det skal de klokken 8, og jeg skal være alene hjemme. "Og ikke bare helt alene hjemme, 2" - jeg skal selv ud og åbne døren, når det ringer på. Det gør det muligvis to gange. I hvert fald Birgitte, og måske en fragtmand og eventuelt en ergoterapeut. Det kan godt munde ud i at blive et værre renderi! Men det er jo så bare det.

Jeg vil rydde lidt op på "mit sted" og se, om jeg så kan holde ud at være her. Hav en god morgen. Og formiddag. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar