Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 23. december 2013

Kramper og uheldig, animalsk duft

Sikke en morgen! En rigtig øv-morgen! Kramper ødelagde min dag, så jeg er ikke på vej hjem fra ortopædkirurgisk afsnit på Køge sygehus. Nej, for det ville kramperne ikke finde sig i. Jeg skulle hentes omkring 09:05, men vi kan jo ikke aflyse på minuttet, så vi aflyste 08:40 - og da klokken var ca. 09:15, havde jeg stort set ingen kramper. Psh. Men jeg har fået en tid den 30. december - de har simpelthen presset mig ind. Det er sgu sødt af dem. Derfor er jeg ekstra glad for, at de har lagt tiden om eftermiddagen! Thank god!!! Det betyder så, at fysioterapien på udsættes/omrokeres, men det klarer vi nemt, og det er vi nødt til. Det andet er mere vigtigt.

René og jeg skal hygge i aften, vores egen lille jul sammen. Vi skal jo ikke være sammen i morgen. Og i morgen  holder vi også lidt jul, når jeg kommer hjem. Så det bliver vores jul sammen, alligevel, og ikke kun "deres". Uh, jeg løftede lige armen - og der bredte sig en liflig duft af selvdød gnu. Jeg burde gå i bad, men det er lidt som om benene ikke helt kan holde min vægt lige nu, pga. kramperne. Jeg har ikke stået op i dag overhovedet. Jeg stod op 06:30, og nu er den 11:10. Det er på tide at komme på toilettet, men jeg ved sgu ikke, om jeg er helt klar til det... :S Al den snak om toilettet fik mit tis til at boble, så jeg tror sør'me, at jeg skal på toilettet. Det var dog højst uheldigt... René er nemlig på vej derud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar