Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 19. december 2013

Hovedpine - for real

Åååh... Grum, grum hovedpine! Mine øjne gør ondt. Hovedpinen er centreret omkring venstre pande, lige over øjenbrynet, og jeg kan ikke bevæge øjenbrynet uden store smerter. Er I mon klar over, hvor meget man løfter sine øjenbryn i løbet af en dag? Jeg har lige snuppet 2 smertestillende - men ikke for hovedpine. Mod smerter i anklen. Jeg har taget 100mg Tramadol. Det virker vist ikke på hovedpine, men jeg tager sgu ikke Ibumetin når jeg har hovedpine. Det er garanteret derfor, den er kommet til at starte med. Hmpf! Jeg er fornærmet.

Jeg har meget ondt i anklen, i øvrigt, og det må være på grund af træningen i går. Fandeme godt, at jeg har juleferie. Jeg skal først derned den 30. december. Hun tilbød mig en tid 23. december, men der skal jeg til tjek på Køge. Røntgen først, så ned og ævle. Jeg er MEGET spændt på det møde. Jeg tror nemlig, at der ER noget galt, selvom knoglen er ved at vokse sammen. Men samtidig tror jeg også, at er noget pjat.

Mand, hvis den hovedpine ikke snart er væk...! Straight back to bed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar