Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 20. december 2013

Så er garnet ordnet og alt er betalt og jeg er tilfreds

Jeg har, som nogen måske har læst, været hos frisøren i dag, og jeg har simpelthen fået klippet det lange hår af, til fordel for pagehår! Det har været skræmmende for mig - men her ser I resultatet. Det første billede er selvfølgelig et, hvor jeg har langt hår.





Min hårfarve er naturligvis  "forvrænget" på de to nederste billeder, idet kameraet ikke er så godt. René blev også klippet, og ... Damn... Jeg har aldrig nogensinde set ham så sexet før! Hvis ikke salonen havde været fuld af frisører, var jeg hoppet på ham! Damn... Det er ærgerligt, at han ikke vil på nettet. Jeg lover jer for... uha uha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar